اطلاعیه وضعيت بومي داوطلبان شركت كننده در 7 خوشه شغلي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
کافی نت دریا
کافی نت دریا ،نبش چهارراه سبزی فروشان پاساژ الغدیر طبقه بالا.محمد صالحیانی مطلق

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

پيرو اطلاعيه منتشر شده درتاريخ 1395/9/20، بدینوسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در یکی از خوشه های شغلی پرستار(کد2462)، ماما(کد2467)، کارشناس فوریتهای پزشکی(کد2499)، کاردان فوریتهای پزشکی(کد2500)، کارشناس ارتباطات و عملیات پزشک (کد2544)، کارشناس ارتباطات و عملیات پرستار (کد2473) و اپراتور 115 (کد 2501)دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، متقاضی استخدام بوده و در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ 95/8/21 شرکت نموده‌اند و حدنصاب تعيين شده را كسب نموده‌اند می‌رساند، با توجه به اصلاحات صورت گرفته در سامانه ثبت‌نام آزمون در خصوص شرايط بومي بودن و اضافه شدن «بومي محل موردتقاضا» (طبق مفاد آگهي) علي‌رغم اطلاع‌رساني‌هاي مكرر كه از طريق سايت سازمان جهت ويرايش و اصلاح سهيمه بومي در فرم ثبت‌نام انجام شد، متأسفانه عده‌اي از داوطلبان در انتخاب دقيق وضعيت بومي خود دچار خطا گرديده‌اند كه موجب شده سهميه مذكور براي ايشان لحاظ نگردد. لذا بمنظور جلوگيري از تضييع حقوق ايشان، با توجه به تقاضاهاي واصله به اين سازمان موضوع وضعيت بومي براي اين داوطلبان مجدداً مورد بررسي قرار گرفت (با توجه به امكان اشتباه در درج «بومي محل مورد تقاضا» به بومي شهرستان، اين قبيل داوطلبان نيز در صورت دارا بودن نمره علمي در مقايسه با ساير معرفي‌شدگان، جزو معرفي‌شدگان قرار گرفته‌اند تا در صورتي كه مدارك لازم دال بر «بومي رشته محل مورد تقاضا» را دارا باشند  براي بررسي مدارك يا مصاحبه و... به دانشگاه مربوطه، مراجعه نمايند) و نتيجه داوطلبان در قالب كارنامه تا پايان روز جاري (95/9/30) برروي سايت سازمان قرار خواهد گرفت. بديهي است افراد معرفي شده چندبرابر ظرفيت، لازم است حداكثر 72 ساعت بعد از زمان اعلام نتيجه جهت اطلاع از زمان و محل مراجعه براي تشكيل پرونده، بررسي مدارك، مصاحبه و ساير مراحل پذيرش به سايت اينترنتي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني ذيربط (با توجه به كد رشته شغلي انتخابي) مراجعه نمايند.

تذكر:  لازم به توضيح است اعلام نتيجه در كارنامه به عنوان معرفي شده به منزله پذیرفته شده نهایی نخواهد بود و صرفاً در صورت بررسی و صحت مدارک و مستندات و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی و همچنين سهميه‌هاي استخدامي (ايثارگران و معلولين و...) و حسب مورد كسب امتياز لازم در مصاحبه، از بين داوطلبان واجد شرايط در اين مرحله، به ترتيب نمرات فضلي و با توجه به ظرفيت موردنياز پذيرفته‌شدگان اوليه مشخص و جهت معرفي به گزينش معرفي خواهند شد. بديهي است در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلب معرفی شده هیچ گونه حق اعتراضي نخواهد داشت. 

در خاتمه اضافه مي‌نمايد كه واحد پاسخگويي غيرحضوري سومين آزمون استخدامي متمركز دستگاههاي اجرايي كشور سال 1395 منحصراً در رابطه با كارنامه آزمون براي كليه داوطلبان آماده پاسخگويي به سؤالات مي‌باشد. لذا داوطلبان در صورت نياز مي‌توانند سؤالات خود را در خصوص مندرجات كارنامه حداكثر تا تاريخ 95/10/5 با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org يا با تماس تلفني در ساعات اداري با شماره تلفن‌هاي 42163-021 در ميان بگذارند و از مراجعه حضوري به اين سازمان اكيداً خودداري نمايند. بديهي است پاسخگويي به مكاتباتي كه بعد از تاريخ 95/10/5 ارسال گردد، مقدور نمي‌باشد.

ضمناً به اطلاع آن دسته از افرادي كه تقاضاي كتبي خود را به سازمان ارائه نموده‌ند (اعم از اينكه از طريق بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان و يا به طریق ديگر تقاضا داده‌اند) لاكن در اين مرحله كارنامه جديدي براي آنان برروي سايت سازمان قرار نگرفته است به منزله آن است كه با توجه به نمرات علمي در رديف واجدين شرايط براي معرفي قرار نگرفته‌اند و پاسخ آنان از طريق سازمان بطور مقتضي تا تاريخ 95/10/10 ارسال خواهد شد.

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

 

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

 

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود مدرن ترين نرم افزار،موبايل،��ايانه،بازي،كل يپ و.... و آدرس salehie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.